Pamiętacie mój zeszłoroczny wpis o
kampanii Dove „NaroDove Piękno”? Jeśli nie to klik :)
Dziś chciałabym podzielić się z
Wami raportem z tejże kampanii :)
Niestety jej wynik pokazuje, że my,
kobiety nie czujemy się piękne i atrakcyjne!
Tylko 2 na 10 kobiet czuje się
piękna! Dlaczego czujemy się tak niedowartościowane?
Sądząc sama po sobie wiem, że zawsze
widzę w sobie coś do poprawienia, coś z czego nie jestem
zadowolona, coś czego się wstydzę!
Wracając jeszcze do badań. Aż 80% z
nas czuje się nieatrakcyjna, mimo że nasze otoczenie uważa
inaczej. Z kolei 62% kobietek czuje presję otoczenia związaną z
dążeniem do bycia pięknym.
Marka Dove zna nasze podejście do
piękna, zatem od wielu lat dba o to, by kobiety uwierzyły, że są
piękne, atrakcyjne i cudowne! Sprzeciwia się kreowaniu zewsząd w
mediach kobiet wystylizowanych, szczupłych, sztucznych! Przecież
piękno nas, kobiet kryje się wewnątrz! Każda z nas na swój
sposób jest piękna! Nie ważne- szczupła czy grubsza, z
odstającymi uszami czy nie, z dużymi piersiami czy małymi... Każda
kobieta ma swój urok! Dlatego też Dove z zaangażowaniem prowadzi
kampanie społeczne, chcąc uwolnić nas od presji mediów,
kreujących sztuczny obraz piękna. Jak mówi Sophia Loren:
„Nic nie czyni kobiety piękniejszą
niż wiara w to, że jest piękna”.
Dlatego odkrywajmy codziennie swoje
piękno, pielęgnujmy je! Każda z nas jest piękna, tylko musimy to
dostrzec!
Kluczowym elementem piękna jest
odpowiednia pielęgnacja. Używanie balsamów, kremów, żeli pod
prysznic powinno wejść nam w nawyk. Ważny jest też dobór
odpowiednich kosmetyków do naszego typu skóry, czy szamponów i
odżywek idealnie dobranych do potrzeb naszych włosów. Nie możemy
też zapomnieć o regularnej pielęgnacji. Nie oszukujmy się-
używanie nawilżającego balsamu do ciała raz w miesiącu nie
sprawi, że nasza skóra będzie nawilżona. Dlatego też w trosce o
nasze ciała, włosy sztab marki Dove nieustannie pracuje nad nowymi
formułami, technologiami pielęgnującymi skórę i włosy, ale też
pieszczącymi nasze zmysły. Pielęgnacja nie może być przykrym
obowiązkiem, ma być przyjemnością. I o to właśnie dba Dove!
Wracając jeszcze do kampanii Jestem
Piękna. Okazuje się, że lata pracy Dove w tej dziedzinie przynosi
efekty! Zmienia się nasza definicja piękna! Coraz częściej
składają się na nie czynniki, sprawiające, że widzimy piękno:
- osobowość,
- poczucie własnej wartości,
- pewność siebie,
- optymizm,
- inteligencja emocjonalna,
- dbanie o siebie;
- szeroko pojęta elegancja.
Ponadto zdaniem Polek o pięknie
decyduje wiele czynników, wymieniane są:
- w 73% uroda;
- w 67% dbanie o siebie;
- w 63% zgrabna sylwetka;
- w 53% styl bycia;
- w 56% osobowość;
- w 55% pewność siebie.
Jak widać cechy fizyczne zestawiają
się tu z cechami psychicznymi. Świadczy to, że nasza świadomość
idzie w dobrym kierunku, że już nie patrzymy jedynie na „oprawę”,
ale też na wnętrze!
Aż 8 na 10 procent Polek nie czuje się
piękne! Czym to jest spowodowane? Okazuje się, że 73% kobiet
uważa, że sylwetką, ale uwaga! Tyle samo z nas, bo również 73%
uważa, że brakiem pewności siebie! Znaczy to nie mniej nie więcej
to, że „nasza nieatrakcyjność” siedzi w nas! Ciągle widzimy w
sobie jakieś mankamenty, nawet jeśli ich nie ma, bądź są
niezauważalne dla innych! 34% kobiet uważa, że nie czują się
piękne z powodu nieodpowiedniej pielęgnacji.
51% kobiet zaznacza, że w kwestii
własnej urody zależy im na opinii innych. I to jest właśnie to,
co pisałam wcześniej- media kreują kobiety wystylizowane, w
nienagannych fryzurach, w makijażu od samego śniadania. Ba!
Niektóre seriale pokazują idealnie umalowane kobiety zaraz po
przebudzeniu, jeszcze w łóżku. I jak my bidne mamy wierzyć w to,
że w rozciągniętej bluzce, spranych legginsach, bez makijażu i we
włosach związanych niedbale w kitkę mamy być piękne?
A teraz o naszej pielęgnacji! Jak
Polki dbają o siebie?
Przede wszystkim dbają o ciało i
włosy w domu, prowadzą też zdrowy styl życia oraz korzystają z
pomocy kosmetyczki.
Tegoroczne badanie na temat naszego
piękna, prowadzone przez markę Dove przyniosło następujące
rezultaty. Wynika z nich obraz niepewnej Polki, szukającej własnego
piękna. I mimo tego, ze tylko 2 na 10 z nas nie czuje się
atrakcyjna, to jednak aż 82% z nas wie, ze ma wpływ na to, by być
piękna! Kluczem do tego jest odpowiednia pielęgnacja- zarówno z
zewnątrz, jak i naszego wnętrza!
Teraz o samej marce Dove! Została ona
stworzona do pielęgnacji naszego ciała i włosów. Pokazuje nam ,
że piękno jest w każdej z nas, na wyciągnięcie ręki. Należy je
tylko odpowiednio pielęgnować. Kosmetyki Dove nie tylko dbają o
nasze ciało i włosy, ale też dają nam sporą dawkę przyjemności
i relaksu. Jak już pisałam wcześniej- pielęgnacja nie ma być
przykrym obowiązkiem, ale prawdziwą ucztą zmysłów! A ja
osobiście otulając się zapachem kosmetyków Dove i ich aksamitną
konsystencją, czuję się jak w niebie!
Eksperci Dove od lat, kierując się
misją marki kreują kosmetyki, wydobywające z kobiet naturalne
piękno i wiarę w to, że takie jesteśmy!
Na czym polega wyjątkowość Dove?
Przede wszystkim na zaawansowanych technologiach.
Żele pod prysznic Dove zawierają
formułę Nutrium Moisture, zapewniającą łagodne mycie i
działającą regeneracyjnie i pielęgnacyjnie.
Kostki myjące wbrew pozorom nie są
mydłem. Ten wyjątkowy kosmetyk zawiera łagodny surfaktant:
izotionian oleju kokosowego, który w połączeniu z cząsteczkami
kwasów tłuszczowych tworzy molekuły DEFI.
Mydła w płynie Dove nie tylko myją,
ale pomagają w utrzymaniu prawidłowego poziomu nawilżenia skóry.
Balsamy do ciała Dove pielęgnują i
nawilżają skórę, przywracając jej gładkość i miękkość.
Dove Nutrive Solutions to kosmetyki do
pielęgnacji włosów, zapewniające poprawę ich kondycji poprzez
natychmiastową regenerację i długotrwałe nawilżenie. W skład
serii wchodzą szampony, odżywki, odżywki w sprayu, szampony i
odżywki 2 w 1, maski, maseczki ekspresowe.
Antyperspiranty Dove zapewniają
długotrwałą ochronę przed poceniem. Dzięki temu, ze Dove dodał
do swoich antyperspirantów ¼ kremu nawilżającego, oprócz tego,
że chronią, ta również nawilżają skórę. Kierując się
naszymi potrzebami znajdziemy 3 rodzaje antyperspirantów: roll- on,
sztyft, aerozol.
Kosmetyki Dove od lat cieszą się
zaufaniem kobiet i meżczyzn. Produkowane i dystrybuowane są przez
firmę Unilever. Pierwszym kosmetykiem Dove jest kostka myjąca,
ciesząca się popularnością do dzisiaj. Misją firmy jest
kreowanie prawdziwego piękna. Zauważcie, że w spotach reklamowych
występują naturalne kobiety, takie jak my, a nie modelki!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz